Hedeflerimiz
KALİTELİ VE STANDARTLARA UYGUN hizmet almasını sağlamak, Çevreye,
halkımıza ve abonelerimize karşı olan sorumluluklarımızı SÜREKLİ MEMNUNİYET sağlayacak şekilde yerine getirmek,
Müşteri ihtiyaç ve talepleri doğrultusunda VERİMLİ YAKITI, VERİMLİ HİZMET ile sunmak,
DÜNYA STANDARTLARINDA hizmet anlayışını GELİŞEN TEKNOLOJİ ile buluşturmak,
BİTMEYEN YAKITI , BİTMEYEN HİZMETE dönüştürmek,
ÇEVREYE SAYGILI YAKITI, ABONEYE SAYGILI FİRMA anlayışı ile bütünleştirmektir.
TARİH |
AMAÇ |
KAYNAK |
SORUMLU |
DEĞERLENDİRME METODU |
Haziran 2022 |
ABYS Yazılımı yenilenerek bütün güncel tarayıcılarda çalışabilir hale getirilmesi ve ABYS isteminin Güncellenmesi |
Bütçe İnsan Kaynağı |
Üst Yönetim BGYS Yöneticisi |
Sistem uygulama ve güvenlik testleri Satınalma kayıtları
|
Mayıs 2022 |
EBYS (Elektronik Belge Yönetim Sistemi) uygulamasının oluşturulması ve devreye alınması |
Bütçe İnsan Kaynağı |
Üst Yönetim BGYS Yöneticisi |
Sistem uygulama ve güvenlik testleri Satınalma kayıtları
|
Mayıs 2022 |
ABYS (Abone Bilgi Yönetim Sistemi) ile Web sitesinin Abonelik Sözleşmesi ve Güvence Bedeli konusunda entegrasyonun sağlanması |
Bütçe İnsan Kaynağı |
Üst Yönetim BGYS Yöneticisi |
Sistem uygulama ve güvenlik testleri Satınalma kayıtları
|
Aralık 2022 |
Kuruluş yerleşkelerinde bulunan sistem odaları ve bağlı sistemler ile personel kullanımındaki eski bilgisayarların yenilemesi |
Bütçe İnsan Kaynağı |
Üst Yönetim BGYS Yöneticisi |
Satınalma kayıtları Fiziksel Kontrol
|
Aralık 2022 |
Zetacad-ABYS yazılımları arasında Gaz Açma-Sayaç entegrasyonun sağlanması |
Bütçe İnsan Kaynağı |
Üst Yönetim BGYS Yöneticisi |
Sistem uygulama ve güvenlik testleri Satınalma kayıtları
|
EK-C : Kalite, Çevre ve İş Sağlığı ve Güvenliği Hedefleri |
||||
NO |
HEDEFLER |
YAPILACAK FAALİYETLER / DEĞERLENDİRME YÖNTEMİ VE SÜRESİ |
SORUMLULAR |
|
1 |
2022 yılı yatırım planı kapsamında; toplamda en az 200.000 metre (PE-ST) doğal gaz boru hattı yaparak, doğal gaz verilen bölge ve abone sayısını arttırmak |
Planlı kaynakların tekrar gözden geçirilerek arttırılması ve sürekli iyileştirilmesi, yıl bazında yatırım değerlerinin veri analizlerinin yapılması, |
İş Programı, İlerleme Raporları |
Genel Müdür, Genel Müdür Yrd, Yönetim Temsilcisi, Bölge Müdürü |
2 |
2022 yılı yatırım planı kapsamında; yapılacak altyapı çalışmaları ile birlikte Kırıkkale ilinde 85.000, Kırşehir ilinde 65.000 doğal gaz kullanan abone sayısına ulaşmak |
Yıl bazında yatırım planlarının oluşturulması,yatırım değerlerinin veri analizlerinin yapılarak baz kriterlerinin oluşturulması ve karşılaştırmalı veri analizlerinin yapılması, |
Abone Sözleşmeleri, Kayıtları (Aylık) |
Genel Müdür, Genel Müdür Yrd, Yönetim Temsilcisi, Bölge Müdürü |
3 |
EBYS (Elektronik Belge Yönetim Sistemi) uygulamasının oluşturulması ve devreye alınması |
Donanım, yazılım tedariki ve testlerinin yapılması |
Yazılım Test Sonuçları |
Genel Müdür, Genel Müdür Yrd, Yönetim Temsilcisi, Bilgi İşlem Srs. |
4 |
Kuruluş yerleşkelerinde bulunan sistem odaları ve bağlı sistemler ile personel kullanımındaki eski bilgisayarların yenilemesi |
Donanım, yazılım tedariki ve testlerinin yapılması |
Yazılım Test Sonuçları |
Genel Müdür, Genel Müdür Yrd, Yönetim Temsilcisi, Bilgi İşlem Srs. |
5 |
İdari/teknik personeli bazında, yılda en az 12 saat/kişi, kuruluş içi ve/veya kuruluş dışı eğitim gerçekleştirmek |
Altyapı, çalışma ortamı ve insan kaynaklarına ayrılan planlı kaynakların tekrar gözden geçirilerek arttırılması ve sürekli iyileştirilmesi, |
Eğitim Kayıtları (6 Aylık) |
Genel Müdür Yrd, Yönetim Temsilcisi, Bölge Müdürü |
6 |
Kuruluş içi eğitimler ve ayrılacak kaynaklarla; Yıl bazında müşterilerimizden alınan şikayetlerin, abone sayısına oranını en fazla % 0,5 oranında olmasını sağlamak (Fatura itirazı, iletişim/bilgi eksikliği, personel ile ilgili şikayetler, altyapı çalışmaları, gaz açma/kapama, sayaç arızası şikayetleri) |
Altyapı, çalışma ortamı ve insan kaynaklarına ayrılan planlı kaynakların arttırılması, Müşteri şikayetlerinin ve anketlerinin yapılması ile veri analizi çalışmalarının yapılması, |
İhbar Kayıtları, Anketler, Abone Talep Kayıtları (Aylık) |
Genel Müdür Yrd, Yönetim Temsilcisi, Bölge Müdürü |
7 |
Kuruluşumuz, çevre hassasiyeti gereği; doğal kaynak tüketimini (yıl bazında ki personel ve proje durumu değerlerine göre) azaltacaktır. Hedefimiz, Elektrik tüketimini % 5, Su tüketimini (dolayısı ile atık su miktarını) % 5, Akaryakıt tüketimini % 2 azaltmaktır. |
Çevre yönetim programları kapsamındaki uygulamalar |
Tüketim Kayıtları, Faturalar (Aylık) |
Tüm Personel |
Doküman Adı: Yönetim Sistemleri El Kitabı Yürürlüğe Giriş Tarihi:02.01.2018 Doküman Kodu: KIRGAZ / YSEK - 01 Revizyon No:05 Revizyon Tarihi:11.02.2022 Sayfa No: EK-C/1 |
||||
8 |
Kuruluşumuz, sürdürülebilir başarı için; Çevre mevzuatı konularındaki yasal mevzuat ve yönetmelikleri uygulayacak ve takip edecektir. Mevzuata ilişkin riayetsizlik oluşmasını önleyecektir. |
Çevre yönetim programları kapsamındaki uygulamalar |
Mevzuat Listesi, Uygunsuzluk Kayıtları, Tutanaklar (6 Aylık) |
Yönetim Temsilcisi, Bölge Müdürü |
9 |
Çevre Yönetim Programlarının uygulamasına ilişkin olarak toplanan ve bertaraf edilen atık miktarlarını her yıl (yıl bazında ki personel ve proje durumu değerlerine göre) azaltacaktır. Hedefimiz; Kağıt Atık miktarını % 5, Plastik Atık miktarını % 5, Kartuş ve toner atık miktarını % 5, azaltarak ve daha az atık üreterek çevredeki kirlenmenin önlenmesi sağlamaktır. |
Çevre yönetim programları kapsamındaki uygulamalar, mevzuat takibi |
Teslim Tutanakları (Aylık) |
Tüm Personel |
10 |
Kuruluşumuz diğer yönetim sistemleri ile entegre olarak uyguladığı İş Sağlığı ve Güvenliği Yönetim Sistemi kapsamında yapılacak hizmet ve ürün gerçekleştirmelerini ; a. Müşterilerin, proje, şartname ve sözleşmelerine uygun olarak, b. Müşteri istek ve şikayetleri dikkate alarak, c. İş Sağlığı ve Güvenliğini etkileyen unsurlarla ilgili yönetmelik ve yasal düzenlemelere sadık kalacak şekilde yürütülecek ve belirlenen süre içerisinde teslim edilecektir. |
Risk değerlendirme ve yönetim programları , acil hal planları kapsamındaki uygulamalar |
Mevzuat Listesi, Uygunsuzluk Kayıtları, Tutanaklar (6 Aylık) |
Genel Müdür, Genel Müdür Yrd, Yönetim Temsilcisi, Bölge Müdürü |
11 |
Kuruluşumuz İş Sağlığı ve Güvenliği Yönetim Sistemleri kapsamında yapacağı uygulama ve çalışmaları, üst yönetim olarak taahhütlerini kamuoyuna bilgisine sunacak ve buna ilişkin kaynakları her yıl %5 oranında arttıracak kaynaklarını tahsis edecektir. Bu kaynaklar elektronik ortamda web tabanlı uygulamalarda kullanılacaktır. |
Mevzuat, müşteri şartlarının takibi, gözden geçirilmesi |
Toplantı Tutanakları, Raporlar (Yıllık) |
Genel Müdür, Genel Müdür Yrd, Yönetim Temsilcisi, Bölge Müdürü |
12 |
Kuruluşumuz her yıl artan abone ve genişleyen yatırım bölgelerine paralel olarak, Acil Müdahale Ekibi (187) müdahale süresinin en fazla 15 dk olmasını sağlayacaktır. |
Risk değerlendirme ve yönetim programları , acil hal planları kapsamındaki uygulamalar |
Tatbikat Kayıtları, İhbar Kayıtları (Günlük/Aylık) |
Genel Müdür Yrd, Yönetim Temsilcisi, Bölge Müdürü |
Doküman Adı: Yönetim Sistemleri El Kitabı Yürürlüğe Giriş Tarihi:02.01.2018 Doküman Kodu: KIRGAZ / YSEK - 01 Revizyon No:05 Revizyon Tarihi:11.02.2022 Sayfa No: EK-C/2 |